THS ehk Teenuste Halduse Süsteem (inglise keeles Total Handling of Services) on tarkvaralahendus sisseostetavate teenuste haldamiseks lepingupartnerite vahel. Täpsemalt selgitades on see üks mugav kommunikatsioonikeskkond, kuhu on võimalik kaasata kõik osapooled, kes teenuse tellimise ja pakkumisega seotud on – alates konkreetsest objektist või struktuuriüksusest, kes teenust vajab, kuni konkreetse mehaaniku või meistrini, kes reaalselt teenuse teostab. Lahenduse peamiseks eesmärgiks ongi ühes keskkonnas kokku tuua lepingulistes suhetes teenuse tellijad ja pakkujad ning aidata neil oma igapäevast tööd efektiivsemalt korraldada.

THS on mõeldud kasutamiseks nii teenuse tellija kui pakkuja ettevõttes, andes neile koostööks tõhusa ja tervikliku töövahendi, mis toimib nii desktop versiooni kui nutirakendusena. Olles teenuse pakkuja, saad süsteemist reaalajas teavitusi, kui tellija kuskil Sinu teenuseid vajab. Tellimus jõuab Sinuni otse nutitelefoni, lihtsal vormil ja pildimaterjaliga täiendatuna. Vajadusel ja kokkuleppel võid töö suunata näiteks ka omakorda edasi oma meistritele või alltöövõtjatele. Tellija saab töösoove sisestada ja edastada samuti nutirakendusest, omades reaalajas ülevaadet, kas teenusepakkuja on tellimuse kätte saanud ja mis etapis töö parasjagu on.

Igapäevase teenuste haldamise taustal genereerib THS automaatselt ka aruandluse. Kõigest mõne nupuvajutusega on võimalik filtreerida detailne statistika, saamaks näiteks ülevaadet ressursside efektiivsema kasutamise võimalustest. THS aitab hoida fookust põhitegevusel ja vabastab teenuste administreerimisele kuluvat aega. Nii vähendad oma ettevõtte kulusid ja saad luua uusi konkurentsieeliseid näiteks hinnaeelise näol või tootearendusse ja turundusse suunatud investeeringute kaudu.

Pakub huvi? Küsi julgelt lisa: info@ths.ee