Kujutleme järgmist olukorda. Oletame, et oled suure jaekaubandusettevõtte haldusjuht. Sinu ettevõttel on kümneid esindusi või kauplusi üle terve regiooni. Kõik need üksused vajavad teatud regulaarsusega erinevaid teenuseid – puhastus, remont, hooldus, seadmete parandus, IT haldus, võib-olla ka lumekoristus talvel ning muruniitmine suvel jpm.

Nende teenuste tellimiseks oled sõlminud erinevate teenusepakkujatega ka lepingud. Reaalne teenuste tellimisprotsess võib aga olla üsna erinev – mõni kauplus või esindus annab vajadusest teada e-maili teel, mõni telefonitsi. Enamasti annab harukontor teenuse tellimise vajadusest teada koheselt, teinekord võib see aga jääda ajapuudusel päevadeks venima. Mõned teenused on ette planeeritavad ja regulaarsed, aga mõnigi vajadus võib tekkida ootamatult. Osade teenuste puhul võib struktuuriüksus need tellida otse (kohalikult) teenusepakkujalt, samas kui osa tellimusi on selliseid, mis peaksid käima läbi peakontori haldusosakonna.

Kokkuvõttes – neid olukordi, vajadusi ja osapooli on palju ning kohati väga erinevaid. Infot liigub erinevates kanalites, erineva kiirusega. Erinevatel osapooltel puudub sageli võimalus saada distantsilt lihtsalt ja kiirelt infot selle kohta, mis etapis teostusega parasjagu ollakse. Paraku tähendab kirjeldatud olukord teie ettevõttele igapäevast täiendavat halduskoormust ja sellega seotud tööjõukulude kasvu.Haldusosakond on koormatud ning lepingupartneritelt sisseostetavate teenuste üle aruandluse ja statistika pidamine aeganõudev. Mis oleks kui…

Mis oleks, kui kogu eespool kirjeldatud olukorra saaks lahendada lihtsamalt? Efektiivsemalt? Mobiilsemalt? Vaid mõne nupuvajutusega, kasvõi oma nutitelefonist? Umbes selliselt, nagu me täna taksot tellime. Mina tahan sõita, vajutan nutirakenduse nuppu, taksojuht saab teavituse ning ma näen reaalajas, kuidas takso minu juurde jõuab. Kõik on kiire, läbipaistev, hõlpsasti analüüsitav. Kui ma saaksin sarnaselt oma ettevõttes teenuste tellimise, haldamise ja aruandluse korraldada, siis kui palju efektiivsem meie tegevus oleks? Kui palju kiiremini saaksid teenused tellitud ja teostatud? Kui palju hoiaksin ma kokku enda ja oma töötajate aega, mis hetkel kulub ainuüksi info edastamisele, suunamisele, sorteerimisele, otsimisele… ja analüüsile?

THS asendab aeganõudvad protsessid kiirete ja mobiilsete lahendustega ehk mehitatud töö asendub järjest enam nutika tehnoloogiaga. THS aitab hoida fookust põhitegevusel ja vabastab teenuste administreerimisele kuluvat aega. Nii vähendad oma ettevõtte kulusid ja saad luua uusi konkurentsieeliseid näiteks hinnaeelise näol või tootearendusse ja turundusse suunatud investeeringute kaudu.

Soovid lisainfot? Küsi julgelt: info@ths.ee